Wednesday, February 9, 2011

Kad kredit

Bila bercakap tentang kad kredit semua orang akan mengeluh. Kad kredit juga menyebabkan ramai diantara mereka diistiharkan bangkrap. Ramai beranggapan Kad kredit adalah mimpi ngeri bagi mereka yang tidak pandai menguruskan kewangan. Apabila seseorang menggunakan kad kredit tanpa mempunyai perancangan dan kawalan seperti berbelanja melebihi kemampuan dan menganggap kad kredit ini adalah sebagai tambahan sumber pendapatan mereka. Bersiap sedialah anda untuk menghadapi masalah.
Tapi anggapan mereka salah, saya telah berjaya membuktikan bahawa kad kredit bukanlah penyebab kepada kebuntuan masalah kewangan. Malah saya telah menemui beberapa teknik dan cara memanipulasi sistem kewangan ini dengan jayanya. Saya menemui teknik berharga ini tak silap saya 3 tahun yang lepas daripada seorang pakar kewangan. Hasil daripada menggunakan teknik dan rahsia ini saya berjaya menyimpan 4 angka sebulan dalam ASB. Berbelanja sesuka hati menggunakan kad kredit tanpa membayar kadar faedah walaupun sesen setiap bulan.
Tak percaya! Memang tidak percaya jika anda tidak mengetahui kaedah dan rahsianya. Kini anda tidak perlu berguru lagi dan mengeluarkan pengeras beribu-ribu ringgit utuk mengetahu teknik ini. Teknik ini telah didedahkan dalam ebook yang dihasilakan oleh saudara Razif. Saya rasa anda sungguh berbaloi mengetahui teknik ini kerana saya mengambil masa 1-2 bulan untuk berguru dan mengeluarkan belanja yang lebih untuk mendapatkan teknik ini. Saya jamin anda tidak akan rugi,kerana saya sendiri sudah berjaya membuktikan teknik ini memang berkesan jika anda melakukan dengan betul. Kebanyakan kawan saya yang makan gaji pun berjaya menyimpan wang setiap bulan tanpa tertinggal dan mampu berbelanja mewah setiap bulan dan tidak perlu anda meniaga dan membuat kerja sambilan. 
Pendedahan teknik rahsia bagaimana menggunakan kelebihan sesiapa yang bergelar bumiputera,
dengan teknik yang betul dalam memanipulasikan sistem kewangan di Malaysia.
Ianya adalah teknik yang sah, betul dan tidak melanggar
mana-mana undang-undang kewangan di Malaysia.
Antara Topik Yang Dibincangkan:
Amanah Saham Bumiputera(ASB), Sistem Perbankan Di Malaysia (RHB),
Perbadanan Pemodalan Nasional (PNB), Kemudahan Overdraft Bank (OD),
Kad Kredit, Insuran, Teknik Perbelanjaan & Simpanan.
Kelebihan Teknik:
Jika diaplikasikan dengan sepenuhnya,
01) Membersihkan semua rekod hutang dengan semua institusi kewangan
02) Membuat simpanan 100% dari pendapatan bulanan
03) Membayar segala hutang/bil bulanan tanpa perlu menunggu gaji hujung bulan
04) Menguasai teknik memiliki rumah & kereta idaman
05) Menguasai teknik menggunakan kad kredit tanpa dikenakan interest
06) Mempunyai tabung kewangan keluarga
07) Mempunyai cairan kewangan yang boleh digunakan pada bila-bila masa
08) Mengekalkan cara hidup yang sama tanpa perlu mengikat perut
09) Dapat membantu rakan-rakan yang mengalami masalah kewangan
10) Mengetahui erti sebenar “Teknik Pengurusan kewangan Yang Betul”

No comments:

Post a Comment